Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Відповідно до рішення Ради суддів України від 02 квітня 2015 року № 28, з метою визначення рівня довіри громадян до суду і вдосконалення організації роботи суду та на підставі наказу голови суду від 05 грудня 2016 року № 22-од «Про організацію проведення оцінювання роботи Чутівського районного суду Полтавської області» в період часу з 07 по 20 грудня 2016 року в Чутівському районному суді Полтавської області вперше проведено анкетування громадян - відвідувачів суду відповідно до методики «Система оцінювання роботи суду: стандарти, критерії, показники та методи», затвердженої рішенням Ради суддів України від 02 квітня 2016 року № 28.
06 грудня 2016 року на офіційній веб-сторінці суду веб-порталу «Судова влада України» було розміщено оголошення про заплановане опитування громадян.
Відвідувачам суду було запропоновано заповнити анкету опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду (картка громадянського звітування).
Всього в проведеному судом анкетуванні взяли участь 68 респондентів, із яких 41,2% респондентів - чоловіки та 58,82% - жінки.
Більшість опитаних респондентів 72,1% в суді представляли особисто себе, 13,2% є адвокатами, юрисконсультами, 14,7% - інші представники.
У більшості опитаних на момент проведення опитування справи знаходилися в процесі розгляду – 44,1%, кількість респондентів, справи, яких було завершено складає 35,3%, у 16,2% респондентів розгляд справи ще не було розпочато.
Більшість респондентів (63,2%) оцінили якість роботи суду на «відмінно», 35,2% оцінили на «добре» та 1% - на дуже погано.
У розділі «Доступність суду» на запитання «Чи легко знайти будівлю суду?», більшість респондентів – 80,1% оцінили на «5» (цілком так), 8,8% надали оцінку «4» (швидше так), 7,4% - оцінку «3» (більш-менш) та 1% - «1» (цілком ні), а на запитання «Чи зручно діставатися до будівлі суду громадським транспортом?» більшість респондентів – 33,8% оцінили на «5» (цілком так), 16,2% надали оцінку «4» (швидше так), 26,4% - оцінку «3» (більш-менш), 4,4% (швидше ні) та 1% - «1» (цілком ні).
Стосовно показника «Зручність та комфортність перебування у суді» 51,7% респондентів надали оцінку «5» (цілком так), 28,4% - оцінку «4» (швидше так), 11,8% оцінку «3» (більш-менш), 6,3% оцінку «2» (швидше ні), 1,8% - «1» (цілком ні).
Показник «Повнота та ясність інформації» респонденти оцінили наступним чином: 75% - на «5» (цілком так), 20,6% - на «4» (швидше так), 4,4% - на «3» (більш-менш).
У розділі «Сприйняття роботи працівників апарату суду» на питання про старанність працівників апарату суду 70,6% респондентів надали оцінку «5» (цілком так), 23,5% - оцінку «4» (швидше так), 5,9% не змогли визначитися з відповіддю.
На питання «Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні - доброзичливість, повагу, бажання допомогти, однакове ставлення до всіх, професіоналізм, знання своєї справи» 84,8% надали оцінку «5» (цілком так), 15,2% - оцінку «4» (швидше так).
У розділі «Дотримання строків судового розгляду» на запитання «Чи вчасно розпочалося останнє засідання по Вашій справі» більшість респондентів надали оцінку «5» (цілком так) – 67,6%, оцінку «4» (швидше так) – 16,2% та оцінку «3» (більш-менш) – 1, 5%, а 10 респондентів не надали відповідь оскільки розгляд їхньої справи в суді ще не розпочався.
Показник «Сприйняття роботи судді» також досить високий – 81% респондентів надали оцінку «5» (цілком так), 17,2% - на «4» (швидше так), 1,8% на «3» (більш-менш).
Загальна оцінка якості роботи суду за 5-бальною шкалою
№ |
Респондент за характеристикою |
Кількість респондентів |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Не відповіли |
Середня інтегральна оцінка |
1 |
Всього |
68 |
1 |
0 |
0 |
24 |
43 |
0 |
4,6 |
За підсумками проведеного опитування можна зробити висновок, що загальна оцінка якості роботи суду знаходиться на досить високому рівні та становить 4,6 за 5-бальною шкалою.
Оцінка за вимірами якості за 5-бальною шкалою
Вимір якості |
Попередні дані |
Поточні дані |
Зміни |
Доступність суду |
- |
3,3 |
- |
Зручність та комфортність перебування у суді |
- |
4,2 |
- |
Повнота та ясність інформації |
- |
4,7 |
- |
Дотримання термінів судового розгляду |
- |
3,9 |
- |
Якість роботи працівників апарату суду |
- |
4,8 |
- |
Якість роботи судді |
- |
4,0 |
- |
Загальний індекс за всіма вимірами якості |
- |
24,9 |
- |
Середня оцінка за 5-бальною шкалою |
- |
4,2 |
- |
Загальна оцінка вимірів якості знаходиться на середньому рівні задоволеності громадян, який є прийнятним і таким, що наразі не потребує заходів щодо вдосконалення роботи суду.
За результатами опрацьованих результатів анкет можна зробити висновки про загалом позитивні відгуки про організацію діяльності Чутівського районного суду Полтавської області.
Отримані показники анкетування стануть стимулом для поліпшення організації роботи нашого суду та збільшення довіри громадян до судової системи.