Чутівський районний суд Полтавської області повідомляє, що у зв’язку з відсутністю належного державного фінансування можлива затримка відправлення поштової кореспонденції у судових справах, а саме: судових рішень, наказів, судових наказів, листів тощо.
З метою максимального і своєчасного повідомлення сторін про день та час судових засідань рекомендуємо:
- при зверненні до суду зазначати про всі відомі засоби зв’язку учасників розгляду - офіційні адреси, адреси електронної пошти, номера телефонів (власні та інших учасників розгляду справи);
- використовувати альтернативні способи для отримання документів (судових повісток, повідомлень, рішень тощо) та інформації від суду, а саме:
- при подачі документів до суду надавати письмову згоду на надсилання процесуальних документів на електронну адресу;
- знайомитись з датою призначення справи до розгляду на офіційному веб-сайті суду у розділі «Громадянам» - «Список справ, призначених до розгляду» за посиланням: https://ct.pl.court.gov.ua/sud1630/gromadyanam/csz/ ;
- отримувати процесуальні документи електронною поштою або особисто за відповідним зверненням до суду;
- для отримання інформації телефонувати за робочим мобільним телефоном за номером 050 703 10 71.
Додатково роз’яснюємо, що ви маєте можливість отримувати процесуальні документи через підсистему «Електронний суд», для чого необхідно:
- зареєструватися в системі «Електронний суд» за посиланням https://id.court.gov.ua/.
- для відображення справи у вашому особистому електронному кабінеті необхідно через особистий електронний кабінет у підсистемі «Електронний суд» подати заяву про внесення даних РНОКПП до додаткових відомостей про учасника справи, в якій буде зазначений ваш РНОКПП.